Hallo, ik ben in november december in een appartement (corais de ponta Negra)gezeten wat naar mijn mening zeer kindvriendelijk was. zwembad op het dak met sauna, biljart, pingpong. beneden 3 zwembaden met glijbaan, tennisbanen, squachbanen. het zijn 2 grote flats, maar wel supergoed. ik huurde het appartement van brasaliaanse mensen. wij betaalde 130 real per dag, het appartement had 3 slaapkamers met 3 badkamers, open keuken met woonkamer en een wasruimte met wasmachine.
als er iemand meer wil weten hoor ik het wel.
p.s. het was op loopafstand naar het strand, ongeveer 10 tot 15 minuten maar een taxi voor 6 real kan ook. verder is er in de buurt een opbijtgelegenheid waar je voor 15 real met 2 pers kunt eten en een restaurant waar je voor 50 real met 4 pers goed kunt eten.
Door: Flecha - Gast
Datum: 26-12-2007 15:35:55
Oh, ik heb juist het tegenovergestelde vernomen van die appartementen in Corais de Ponta Negra.
Door: Ron - Gast
Datum: 26-12-2007 17:51:19
waarom Flecha? ik was er zonder kinderen maar er waren genoeg mensen (die daar ook wonen) met kinderen die elke dag bij het zwembad zaten. er is natuurlijk geen amusement omdat het koop appartementen zijn.