Brazil4ever.com |
|
Door: Ilse - Gast
Datum: 06-08-2007 15:52:54 | | Heeft iemand ervaring met Brazil4ever.com? |
|
Door: Langslaper - Gast
Datum: 10-08-2007 03:51:33 | | Nee, geen ervaring mee.
Hebben ze een setur nummer? zoals waakhond ook al opmerkte?
Nee?
Dan niet mee doen; dan zijn het piraten.
Verder staan er ook zaken op hun site die ik niet als eerlijk zou willen benoemen; o.a. dat je hier zo goedkoop woningen kan aanschaffen en dan ook nog wel via door hen geselecteerde betrouwbare aannemers etc..
Ten eerste zijn woningen hier niet goedkoop meer (4 jaar geleden nog wel, nu betaal je TEVEEL).
Verder kun je hier niet overal zomaar een woning aanschaffen; ivm de veiligheid.
Op dit moment komen vele Nederlanders zich vestigen in Natal, maar er is geen werk. Dus vrijwel al die Nederlanders denken dan iets te kunnen gaan doen in het toerisme.
Op zich leuk bedacht, maar er gelden hier ook regels.
Eén van die regels betekent dat zo'n club moet zijn geregistreerd bij de Setur. Doe je dat niet dan ben je in overtreden. Maar dat is nog niet zo het ergste. Wat vervelender is, is dat Brazilianen die wel officieel werken (en daarvoor jaarlijks moeten betalen) zich gaan wreken op dergelijke piraten. Dan moet je denken aan het lastig vallen van de toeristen die met zo'n club meegaan tot erger.
Zou er dus niet aan beginnen.
Brazili4ever is NIET EEN OFFICIEEL ERKENDE ONDERNEMING HIER.
Verder zal tegen deze club een aanklacht worden aangediend wegens het overtreden van de voorschriften hier in Brazilie. Zowel bij de SETUR als bij de Receita Federal als bij de Policia Federal.
Mochten de personen acher Brazil4ever hier andere gedachten over hebben, dan nodig ik ze gaarne uit om hier hun officiele inschrijving te vermelden. In dat geval zal ik dan ook mijn excuses aanbieden.
Zou je kunnen zeggen; '" waarom reageer je dan zo?".
Wel, omdat hier haast dagelijks "nieuwe" reisburootjes worden opgestart door buitenlanders die alle regels aan de laars lappen en een haat relatie opbouwen met de oorspronkelijke bevolking.
Dus samenvattend: Zolang Brazil4ever hier geen officiele touroperator is: NIETS MEE DOEN.
Ga maar lekker met FlyBrazil, met Peter Picavet of Mauricios. Dat zijn naar mijn weten de enige 3 die in de Nederlandse taal geoorloofd excursies hier aanbieden. |
|
Door: El Gato - Gast
Datum: 10-08-2007 16:34:08 | | Als je bijvoorbeeld een buggytocht of quad tour gaat maken. Je een ongeval krijgt doordat het ding omvalt terwijl jij erin zit. Dat gebeurd af en toe. En je gewond raakt. Dan is het jou reisverzekering die je hiermee financieel kan helpen. Of assitentie voor repatriering.
De Brazilianen geven vaak geen hulp of spreken slechts Portugees. Of zoals in het geval met dat meisje te paard in Cumbuco slaat de eigenaar bij een ernstige situatie op de vlucht. Kleinere reisclubjes al dan niet van buitenlanders hebben vaak goed intenties. Maar kunnen vaak ook maar weinig doen omdat deze bestaat uit een of twee personen met af en toe wat losse inhuur. Ze hebben de tijd en geld niet op je te helpen.Of slechts in beperkte mate.
Grotere reisorganisaties als Fly Brasil of TUI willen jou als gast houden (ook volgend jaar op andere bestemmingen) en zullen jou probleem serieus nemen en daar waar mogelijk proberen te helpen. Je hebt een aanspreekpunt die tot in Nederland werkt middels hun clientenservice.
|
|
| |
|
|
Door: Langslaper - Gast
Datum: 12-08-2007 11:19:48 | | Het is dus nu wel duidelijk.
Brazil4ever is weer zo'n illegale club die alle regels aan de laars lapt.
Dit topic werd geopend door Ilse, maar Ilse is niets meer en minder dan brazil4ever. Doel van dit topic was om lezers te verwijzen naar de site van brazil4ever met de hoop dat er veel geld kon worden verdiend over de rug van brazilianen.
Daar heb ik mijn mening op gegeven, weliswaar op een grove wijze, maar dan had brazil4ever op kunnen reageren.
Dat hebben ze niet gedaan omdat ze weten dat ze hier gewoon als zwartwerkers de boel aan het beduvelen zijn.
Raar land Nederland; want als in nederland buitenlanders illegaal aan de slag zijn dan jankt daar iederen; komt het in alle kranten en op heturnaal; maar als diezelfde nederlanders alle wetten verkrachten in het vreemde dan heeft iedereen zijn bek dicht.
Daarom hoop ik van harte dat er straks vele toeristen dood mogen terugvliegen naar nederland, omdat ze hebben gekozen voor een illegale kut tent.
NEDERLAND SCHAAM JE.
WEL AFGEVEN OP BUITENLANDERS, MAAR ZELF PRECIES HETZELFDE DOEN. |
|
Door: worldbridger - Gast
Datum: 13-08-2007 16:57:38 | | De Nederlanders die afgeven op buitenlanders die illegaal in nederland werken, zijn niet dezelfde nederlanders als welke naar het buitenland gaan en proberen daar de wetten onduiken en zichzelf verrijken aan de bevolking.
Dit groepje was waarschijnlijk zeer onder de druk van illegaal werkenden in Nederland en dachten "goh, wat die kunnen, kan ik ook, ik ga naar Brazilie!"
Het schorem in deze wereld dat zich verrijkt aan anderen komt van overal en gaat overal naar toe. Niet eerlijk om een heel volk uit te schelden omdat een paar honderd/duizend van hen zich niet netjes gedraagd in de wereld.
Quote: Daarom hoop ik van harte dat er straks vele toeristen dood mogen terugvliegen naar nederland, omdat ze hebben gekozen voor een illegale kut tent. |
Da's ook wel weer heel rigoreus. Arme bijstands moeder die voor het eerst in 15 jaar met haar 3 koters 1 weekje op vakantie kan, gekregen van haar 6 zussen. Die weet toch helemaal niet dat ze met een illegaal opererende bureau van dienst heeft. (nee, dit kon ze niet nagaan op internet van meer dan waarschijnlijk heeft ze geen computer) |
|
Door: edwin - Gast
Datum: 13-08-2007 18:21:58 | | ben benieuwd wat ilse hierop te zeggen heeft,is toch een behoorlijke aanval! |
|
Datum: 03-09-2007 15:43:20 | | Ik was alleen maar opzoek naar info omdat wij daar excursies willen boeken.... Helaas geen reacties van serieuze mensen. Vind ik erg jammer. |
|
Datum: 03-09-2007 15:47:14 | | Btw de site ligt er geloof ik al een weekje uit? Misschien heeft dit met iets te maken waar langslaper het over heeft?? |
|
Door: Peter Picavet - Gast
Datum: 29-01-2008 16:03:59 | | Een berichtje hierover....nu ik na een hoop onzin(geschreven over ons, BST) toch een even "alles" doorlees,en natuurlijk willen wij als WEL officieel geregistreerd staande reisorganisaties(FB,Arke,BST)onze vakantiegasten zo goed mogelijk beschermen en informeren...zonder in aanziens des persoons te spreken,vandaar dat ik mij ZONDER pseudonaam vermeld,jammer langslaper... want je lijkt mij ook ZEKER iemand die hier woont/werkt in de reiswereld,maw je weet meer dan dan de gemiddelde Nederlander die hier zelfs wonen,op zich géén probleem natuurlijk enekel maar positief en het is vaak nog de waarheid ook!En dat is waar het hier om gaat in deze forums,en idd niet om sluikreclame...waar wij absoluut zeker niet aan meedoen!!
En jullie hebben idd allemaal gelijk(geloof namelijk niet dat Ilse daar wat met te maken heeft) wat betreft deze malafide onderneming die zichzelf Brazil4ever noemt het volgende,deze word geleid door ene "Patrick" (zal voor goed fatsoen zijn achternaam niet vermelden) die notabene nog een paar maanden voor ons(BST) en zelfs Mauricio heeft gewerkt.Al de foto's die destijds op hun zgn site stonden zijn ontvreemd uit onze BST-dossiers!!!
Conclusie: Vakantiegasten opgelet!! |
|
Door: Flecha - Gast
Datum: 16-02-2008 01:58:50 | | Vakantiegasten opgelet, Peter is een Picareta! |
|
Door: Flecha - Gast
Datum: 16-02-2008 02:06:38 | | Quote: hard werkend iemand, die zijn klanten nooit in de steek laat!!!!!! |
Natuurlijk niet, anders betalen ze die exorbitante prijzen op het einde niet! Bv. voor "exclusieve" charque maaltijden, een "zeldzaamheid" die hij voor de nietswetende toerist voor veel geld per toeval weet te regelen! (Het gaat hier in werkelijkheid om gewoon volksvoedsel). En dan die (sluik?)reclames op dit forum, die mag hij allemaal wel maken! Schuift hij daar commissies voor af? Gebroeders van Gils, door deze Picavet te helpen, werken jullie mee aan het bedonderen van de Nederlandse toerist. |
|